Tartalomjegyzék
Rossz ötlet egy 200 dolláros kávéfőző elküldése egy ügyfél számára, aki 240 dolláros nyereséget nyújt Önnek. Tegyen erőfeszítést, hogy emlékezetes legyen az ajándék, nem pedig drága. Az expanzív nyaralás elveszíti varázsát, amikor véget ér, és akár az olcsóbb, egyedi árajánlatú, személyre szabott toll tartósabb hatással lehet az ügyfelekre.
Szállítson személyesen
Ha a listája nem olyan hosszú, és bármilyen alapon kiválasztott egy rangos ügyfelet, akit megajándékozna, tegye azt személyesen. A futárszolgálat kevésbé lenne hatékony. Összehasonlítva: ha az ajándékot személyesen kézbesíti, akkor ez hosszú ideig a gondolataikba zárja Önt.
Előnyös ajándékok
Gondoljon arra, hogy az ajándéka hasznosabb is lehet, mint egy bögre, napló vagy kulcstartó. Tagsági kártyán keresztül bizonyos ideig kedvezményeket kínálhat ügyfeleinek.
És ha a legtöbb vevő nő, akkor ingyenes szépítkezési kezeléseket is kínálhat számukra. Ezenkívül előállíthat néhány, a vállalkozása szempontjából releváns tanfolyamot, például főzési, varró vagy kertészeti tanfolyamot stb.
Következtetés
A helytelen üzleti ajándék örökre kerüljenek az alsó fiókba, mert rosszabb esetben akár sértőek is lehetnek. Gondolja át alaposan, mivel nagyon sok szép, értelmes és emlékezetes ajándék van odakint.
Folytatódik olvasó a teljes cikket a témáról a üzleti ajándékok.